מדיניות ביטולים

  • במקרה של ביטול שירות שלא במועדים הקבועים בחוק הגנת הצרכן ובתקנות הגנת הצרכן, קרי במידה והביטול נעשה לאחר ארבעה עשר (14) ימים ממועד ביצוע העסקה או קבלת אישור ההזמנה, או בתוך שבעה (7) ימי עסקים, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן – הלקוח יחויב בדמי ביטול כדלקמן:

ביטול שירות בעונה רגילה:

  • במקרה של ביטול שירות לאחר 14 יום מרגע מועד ההזמנה ועד ל- 8 ימים לפני מועד השירות- הלקוח יחויב בתשלום של 10% מעלות ההזמנה או 100 שקלים (הנמוך מבין השניים).
  • במקרה של ביטול שירות 7 ימים או פחות מכך לפני מועד השירות וכן במקרה של אי הגעה- הלקוח יחויב בתשלום של לילה אחד לכל חדר שהוזמן, על בסיס הפנסיון שהוזמן.

ביטול שירות במהלך החודשים יולי ואוגוסט וכן בחגים עבריים או נוצריים:

  • במקרה של ביטול שירות לאחר 14 יום מרגע מועד ההזמנה ועד ל- 14 ימים לפני מועד השירות- הלקוח יחויב בתשלום של 10% מעלות ההזמנה או 100 שקלים (הנמוך מבין השניים).
  • במקרה של ביטול שירות לאחר 14 יום מרגע מועד ההזמנה וכן בין 14 יום ל- 7 ימים לפני מועד השירות – הלקוח יחוייב בתשלום של לילה אחד לכל חדר שהוזמן על בסיס הפנסיון שהוזמן.
  • במהלך 7 ימים או פחות מכך לפני מועד השירות וכן במקרה של אי הגעה – חיוב תשלום של שני (2) לילות לכל חדר שהוזמן על בסיס הפנסיון שהוזמן.

המלון יחייב את מלוא עלות השהייה שלושה ימים לפני מועד ההגעה, באמצעות כרטיס האשראי שסופק. במקרה של ביטול מאוחר או אי הופעה, כרטיס האשראי יזוכה בסכום המלא בניכוי דמי הביטול המופיעים בתקנון האתר תחת "מדיניות ביטול"